Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2011

Robótki balkonowe

Wiosna! Jest coraz cieplej. Przyjemnie jest wyjść na balkon i trochę popracować. I zerknąć w niebo. Taki widok miałam kilka dni temu. Lubię chmurki.

Pokazywałam wcześniej małe sadzonki pelargonii i niecierpka. Przyszedł czas na ich przesadzenie do skrzynki balkonowej. Kwiatki te lubią dość ciasne pojemniki, więc zrobiłam im osłonki z kartoników po papierze toaletowym i ręcznikach papierowych. Kartoniki przecięłam, żeby roślinki mogły swobodnie rosnąć.



Po zapełnieniu skrzynki dosypałam jeszcze trochę ziemi. Zostawiłam widoczne brzegi kartoników, by dokładnie widzieć poszczególne roślinki przy podlewaniu.

*******************
Z dziergankami też już przeniosę się na balkon. Może szybciej uda mi się zakończyć filetową scenkę rodzajową.

*************************************************************

10 komentarzy:

  1. o widzisz jaki pomysł z tymi osłonkami..ja dziś korzystając z pogody nazrywałam trochę pokrzywy do wiaderka i bedzie nawoz do kwiatów, w tamtym roku zdał egzamin rewelacyjnie, kwiaty rosły jak szalone..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę ile fajnych rzeczy się dzisiaj u Ciebie dowiedziałam.O osłonkach nie wiedziałam i o nawozie z pokrzyw również.A taaaaaak długo już żyje.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przepraszam bo zapomniałam pochwalić pięknych roślinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивое весеннее небо! Я тоже иногда с балкона вижу такие облака! Желаю успешной работы! Хорошего настроения!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi osłonkami. Ja już też się chyba na balkon przeniosę z robótkami. Mam tam swój kącik.

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiast coś napisać mądrego bawię się z Twoim kotem, mruczy i miauczy :);D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi osłonkami. Ja moje pelargonie przesadzam do większych doniczek, potem do jeszcze większych, potem do jeszcze - i tak połowę zimy i wiosnę się z nimi bawię, a potem ciach do doniczek... itd, itd...
    Pięknie będzie na twoim balkonie. Czekam na zdjęcie jak urosną....

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z osłonkami ....ja też sadzę na balkonie pelargonie ....są bardzo wytrzymałe na słońce ............pozdrawiam.......

    OdpowiedzUsuń
  9. i po ptokach, taki miałam miły plan setnym obs. się stać, bo to zawsze milej jakąś okrągłą liczbą być :) ale już ktoś mnie ubiegł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mona, juta, Verba, eve-jank, Jomo, Iwona, Anonimowy -dziękuję w imieniu moich kwiatków.
    A te osłonki stosuję do małych sadzonek zamiast przesadzania do coraz większych doniczek. Po pewnym czasie kartonik ulegnie rozkładowi i korzenie wypełnią całą doniczkę.
    Juta- jak tak dużo pokrzyw nazbierałaś, to może i pyszną zupkę z niej ugotujesz?
    Jomo, baw się kotkiem, on bardzo lubi towarzystwo. Nie udało Ci się stać setnym obserwatorem, to może stań się 113, bo ja lubię 13 i może jakiś drobiazg na tą okazję przeznaczę. Pomyśl jak to zrobić i ewentualnie zrób fotkę, bo ta liczba może się szybko zmienić( nawet na niższą) i ja mogę tego nie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słówko do mnie skierowane. To balsam dla mojej duszy.