Obserwatorzy

czwartek, 30 czerwca 2011

Chciałabym, chciała...

Jomo,
chciałabym Ci bardzo, bardzo, podziękować za cudowne prezenty, które od Ciebie otrzymałam.
Sprawiłaś mi wielką niespodziankę i wielką radość. Przepiękna zakładka, kolczyki, książeczka, karteczka...Jestem zachwycona.

Koniki, bratki, róże, "Perełki", cytaty, liściki-bardzo to lubię.
Właśnie chciałam Cię poprosić o indywidualną wymiankę i właśnie o zakładkę. I właśnie z takimi motywami. Skąd wiedziałaś, że te motywy bardzo mi się podobają? Baaaardzo dziękuję.
Teraz ja muszę pogłówkować, co Tobie sprawi radość.
A na dowód, że bardzo trafiłaś w moje upodobania wklejam kilka zdjęć.
Kocham "Perełki". Ta od Ciebie ("Ten cudowny świat") będzie ozdobą mojej kolekcji.
Jomo, wpadałam do Ciebie, bo pięknie i ciekawie piszesz. Cieszą mnie też Twoje komentarze. A teraz będę się cieszyć karteczką i ciepłymi słowami, które do mnie skierowałaś.:)
****************
Jestem zodiakalnym koniem, więc konie też kocham. Mam kilka przedmiotów codziennego użytku z motywem koni. A teraz zakładeczka do nich dołączy, bo będę jej ciągle używać:)
Bratki też kocham. Na wiosnę, gdy często jeszcze śnieg leży, ja już pierwsze bratki mam na swoim parapecie. I teraz je mam, choć już nie są tak okazałe, jak te wcześniejsze.
Jomo, widzisz, że wszystko idealnie pasuje do moich upodobań. Wielkie dzięki:)

***************
Chciałabym zawsze odnajdywać zgubione rzeczy. Ponad 2 tygodnie chorowałam, wychodziłam tylko do sklepu w sąsiednim bloku, na pocztę i do apteki.
W ten poniedziałek musiałam wyjść na pocztę, by wysłać wymiankowe fanty i postanowiłam pojechać po zakupy na warzywniak. I jak wracałam do domu, to się cieszyłam, że już się lepiej czuję, bo nawet zakupy nie są dla mnie zbyt ciężkie. Tylko że ja zakupów wcale nie niosłam, ale o tym dowiedziałam się dopiero w domu, a już nie miałam siły, żeby ponownie gdzieś wyruszyć.
Dopiero dzisiaj ponownie wybrałam się po zakupy. Oczywiście w to samo miejsce. I jak już zrobiłam zakupy warzyw i zapłaciłam, to mi się przypomniało, że właśnie tylko w tym miejscu może być moja zguba, że ja zapłaciłam, ale nie zabrałam zakupów. Zapytałam pana sprzedającego, czy nie zostawiłam czegoś u niego. Pan zapytał, co to miało być, ja odpowiedziałam, że właśnie to samo, co dzisiaj kupiłam. I oczywiście zguba się znalazła. I pomidorom, buraczkom i brzoskwiniom nic się nie stało, bo reklamówka była uchylona i leżała w cieniu.

Chciałabym więcej nic nie gubić.

******************
Dziękuję za wizyty i komentarze. Zapraszam do ponownych wizyt.

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś, gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś dobry dzień. Super prezenty dostałaś i zgubę odnalazłaś. Życzę Ci,by wszystkie dni takie były. Cieszę się, że zdrówko też Ci się poprawiło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka życzę!!!
    prezenciki prześliczne:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze aby Ci zdrówko dopisywało.Wtedy i reszta się jakoś lepiej układa.Prezenty śliczne.I miło spotkać uczciwego człowieka:)))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie życząc duuuużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty urocze! Przecież uczciwi ludzie są na świecie...i na pewno jest ich więcej niż tych nie uczciwych:)))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko i dużo zdrowia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty zawsze sprawiają radość. Tobie też sprawiły o czym napisałaś. Ja czasami zapominam portfela, o czym dowiaduję się przy kasie. I co drepczę do domu po zgubę. Poza ty ciągle czegoś zapominam kupić. Chodzę z głowa w chmurach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodziewajka od Jomo cudna... Najfajniejsze jest to, że takie niespodziewane niespodzianki ogromnie cieszą:)
    Kolekcja Książeczek "Perełek" pokaźna... Wśród Twoich wpatrzyłam kilka które i ja mam... :) Też je uwielbiam :)
    Bratki też lubię... A konie... hmm... Kiedyś nawet jeździłam konno... ale od czasu jak jadąc bryczką konie nas poniosły a potem wpadły w pole przez rów, czego efektem była przewrócona bryczka a ja w locie łapiąc dzieci wraz z nimi znalazłam się pod nią (na szczęście nic się nikomu nie stało), jakoś nabrałam dystansu do tych dużych zwierząt :(

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) hejka Terro kochana o wszystkim wiedziałam bo Ciebie pilnie czytam ;))
    A największą moją radością jest, że udało mi się zrobić Ci niespodziankę i Ciebie ucieszyć :))
    Perełek mam podobną ilość!! Początkowo zbierałam je namiętnie, ale wobec ogromnego rozrastania się kolekcji zaprzestałam ;)
    Główkowania zakazuję, bo bęcki będą!!

    Moc życzeń zdrówka i buzioli posyłam :********

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli są jeszcze w tym kraju uczciwi ludzie :)
    Prezenciki świetne.
    Pozdrawiam życząc zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko do sił;) Te śliczne prezenty na pewno doskonale poprawiły Twoje samopoczucie.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słówko do mnie skierowane. To balsam dla mojej duszy.