Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Cudna biżuteria frywolitkowa

Cuuuuuuudne prezenty dostałam!
Od Joie.
Ależ się cieszę!
Mam frywolitkowy naszyjnik i kolczyki pięknej urody, i w pięknym, mistrzowskim wykonaniu.
Prawdziwie jubilerska praca!
Patrzcie i podziwiajcie. I pozazdrościć też możecie.


I jeszcze cudną broszę dostałam! Ptaszek jest super, ma przepiękne skrzydełko, całe w koralikach. A do tego ma kolor idealnie pasujący do mojej chusty "WACHLARZ". Już niczym innym jej nie zepnę.
Joie, bardzo, bardzo, baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję, za te wspaniałe prezenty. Jestem nimi zachwycona. Są idealne. Dopracowane w każdym szczególe. Chylę czoła przed Twoim talentem.
A ciekawskich, z jakiego powodu te skarby do mnie przybyły, zapraszam do zapoznania się z tym postem, a szczególnie z komentarzami do niego.

*******************************************
A ja jestem "zadziergana", ale robótek nie mogę pokazać, bo kilka z nich wybierze się w drogę do niektórych z Was, i wtedy je ujawnię.

Oprócz dziergania musiałam się rozprawić z moją prawie nową bluzką. Musiałam ją potraktować nożycami i igłą, bo mi zastrajkowała. Ja jeszcze "rosnę", a ona nie zechciała zmienić swoich wymiarów i jest, była, za mała.

Efektem tych czynności niszczących bluzkę są róże. Może deseń materiału nie jest naj, ale gatunek jest super, taki lejący się, dość ciężki . Bardzo ładnie się te kwiatki dały formować.
Przy okazji tej robótki trochę popłakałam, bo mi się przypomniały kwiatki, które robiła moja mama, Te dopiero były piękne... Mama je zawsze robiła z ukośnych pasków materiału.

ps. dopisuję 20.08.2011, godz 19:07 - kwiatki zrobione z niepotrzebnej już(za małej) bluzki zgłaszam na wyzwanie "coś z niczego i nowe ze starego" u Kasien.

******************
Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Dziękuję za komentarze. Zapraszam ponownie.


16 komentarzy:

  1. Śliczne kwiaty i deseń materiału teraz bardzo modny :)!!!Nie ma jak prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba i popłakać. ŚLICZNE PREZENTY. Pozdrawiam :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitki śliczne, ale ptaszek jest cudowny. Jakie on ma strojne skrzydełko.
    Róże wyszły szykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty, gratuluję Terro. A kwiatuszek super. Mi też się zdarza popłakać gdy sobie przypomnę ukochanego dziadzia, który odszedł 15 lat temu, gdy robię coś co zawsze robiliśmy razem :-(((
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty przepiękne.Zwłaszcza podoba mi się ta ptaszynka.Róże piękne.Co do wrażliwości jest to cecha ludzi dobrych.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatek nadzwyczajny - dzięki za odpowiedź na pytanie w sprawie NORO :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękne prezenty dostałaś.
    A zrobione przez Ciebie różyczki są po prostu prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentu gratuluję :) Świetne różyczki Ci wyszły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te różyczki. Prezentów gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty faktycznie piękne ,ale kwiatuszki też

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana piękne skarby!!!! Wspaniałe, przecudne ozdoby. Każda jedna :))
    Buziole 102 Wam obydwóm :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biżuteria frywolitkowa:)
    A kwiatki są super:))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet frywolitkowy, zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe słowa! Widzę, że do Ciebie też się szczęście uśmiecha wygranymi candy;-) Piękne te Twoje różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Róża jest cudowna :)) fajnie, ze robienie opakowan na prezenty z materiału robi sie coraz popularniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słówko do mnie skierowane. To balsam dla mojej duszy.