Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2019

Banda dla WOŚP


Jestem z bandy. Z grupy "Dziana Banda" na Facebooku. Nasza banda też gra dla WOŚP.

Bandziorki z całego kraju wydziergały kilka fantów na 27 granie WOŚP.

Bardzo się cieszę, że mam swój udział w tworzeniu kolorowego szydełkowego pledu, który może spełniać też wiele innych funkcji zgodnie z fantazją przyszłego właściciela. Może być narzutą, serwetą, kotarą, dekoracją ścienną. A gdy zabierzecie go w podróż, na plażę czy piknik, to pewnie wzbudzi zazdrość wielu obserwujących.


To wesołe dzieło naszych rąk może być doskonałym prezentem na wiele okazji. Może przywitać maluszka witającego świat, prezentem na komunię lub na inne okazje np. ślub, rocznicę Dzień Babci itp, itd...

 Proszę, udostępniajcie tę informację na swoich stronkach i blogach. by i w ten sposób dotrzeć do nabywcy.
Zdjęcia i szczegółowe informacje znajdziecie na stronie aukcji na Allegro.

Chętnych zapraszam do licytacji i zakupu.
Tu można polować:https://aukcje.wosp.org.pl/pled-bohemian-oasis-dziana-banda-dzierga-dla-wosp-i8575891?fbclid=IwAR0KqQgjk_5EEa2xp2bMOm0CAFu4bJz2K8xtkAVzttBU6mwQjbOE22G7mgo



Jak klikniecie na stronie tego pledu na Allegro "Wszystkie przedmioty sprzedającego" to pojawią się też inne fanty od "Dzianej Bandy".

*************************
ps. Mój udział to te 24 szydełkowe kwadraciki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde słówko do mnie skierowane. To balsam dla mojej duszy.