Obserwatorzy

czwartek, 10 lutego 2011

Candy-wyzwanie, ostatnia odsłona

Na początku stycznia, w 1 rocznicę mego blogowania, ogłosiłam Candy-wyzwanie.
Dzisiaj ujawniam wszystkie fanty, które powędrują do zwycięzcy.

Jako wyzwanie poprosiłam o zdradzenie Waszego sposobu na łapanie szczęścia. Szczegóły i zapisy tu.
Do tej pory zapisało się 15 Pań.

Pracę domową już odrobiły:
Justyna
Iwona
Edzia
Edi
Ewa
Ania
April
Aurelia
Olga
Kasia
Ovillo
Roma

Jeśli jeszcze ktoś ma ochotę, to zapraszam do zabawy.

Losowanie nagród 13 lutego wieczorem.

*************
Ja też muszę odrobić pracę domową, bo podjęłam wyzwanie Justyny.
Już mam pomysł na odpowiedź.

***********

Przypominam o jutrzejszym spotkaniu robótkowym
na Facebooku.


Spotkanie organizuje Iwonka.

Zapraszamy.

4 komentarze:

  1. ja też odrobiłam, pisałam pod postem o candy:)
    http://mojeroboty.blogspot.com/2011/02/szczescie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. April, zagapiłam się.
    Już Cie dopisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się,czy na 2... zadanie odrobiłam?:)))
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/2011/01/jak-pozbyc-sie-pecha.html
    A 13..tuż tuż
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super już się nie mogę doczekać losowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słówko do mnie skierowane. To balsam dla mojej duszy.